منظور از تقلبی بودن تلویزیون چیست؟


: 419

به طور کلی میتوان گفت هر کالایی اگر دقیقا مطابق نمونه اصلی آن نباشد که توسط شرکت سازنده آن محصول معرفی شده، تقلبی به حساب می آید – به عنوان مثال اگر تلویزیون ال جی با سایز ۳۹ اینچ در بازار وجود داشته باشد به طور حتم این کالا جعلی و تقلبی میباشد و تحت هیچ شرایطی اصلی نمیباشد اگر حتی در نمایندگی های مجاز به فروش رسد ! – پس نتیجه میگیریم باید تلویزیون های خریداری شده توسط شما دقیقا مشابه نمونه اصلی آن باشد .

نکاتی مهم برای تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی :

شکل ظاهری تلویزیون

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که باید برای تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی درنظر گرفت مشاهده شکل ظاهری تلویزیون و مقایسه آن با نمونه ی اصلی آن که در سایت های اصلی تولیدکننده ی آن قرار داده شده میباشد – به عنوان مثال اگر تلویزیون انتخابی شما کاملا مطابق نمونه ارائه شده در سایت اصلی آن باشد ولی فقط قاب دور تلویزیون باریک تر یا ضخیم تر باشد این تلویزیون صد در صد تقلبی میباشد.

امکانات تلویزیون

امکانات تلویزیون از دیگر راه های تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی میباشد: مثلا تلویزیون هوشمند ال جی حتما دارای وای فای و بلوتوث میباشد و حتما میتوانید با آن وب گردی داشته باشید – پس اگر تلویزیون انتخابی شما این موارد را ندارد در حالی که همان مدل در سایت ال جی دارای همه ی این امکانات میباشد و هوشمند هست و فروشنده هم اصرار بر تفاوت این مدل با مدل موجود در سایت ال جی داشته باشد به بهانه جدیدتر بودن یا قدیمی تر بودن و یا هر بهانه ی دیگری بدون شک تکرار میکنم بدون شک تقلبی میباشد.

اندازه تلویزیون

اندازه تلویزیون از موارد دیگر تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی میباشد که همانطور که در پاراگراف بالا خدمت شما عرض کردیم اگر تلویزیون شما دارای اینچ متفاوتی با اینچ های معرفی شده در سایت اصلی محصولات باشد صد در صد جعلی میباشد.

مدل تلویزیون

اگر مدل تلویزیون اعلامی توسط فروشنده در وبسایت اصلی تولیدکننده های تلویزیون موجود نباشد بدون شک این تلویزیون هم تقلبی میباشد.

آدرس ارتباطی ما

 

_________  تــــمــــاس بــــا مــــا   ________

 

موبایل : 09194884317
اینستاگرام : AIO-COMPANY
آدرس : تهران . جاده آبعلی . بومهن خیابان عسگری فروردین شمالی . بن بست صبا 2 پلاک 40-کد پستی 1656114349